La conselleira de Traballo e Benestar, Beatriz Mato, presidió el acto institucional organizado por la Federación Down Galicia para conmemorar el Día Mundial del Síndrome de Down en una comparecencia pública celebrada en la Fundación Granell, en Santiago.
El presidente de Down Galicia, Delmiro Prieto, señaló que hoy quería "hablar de personas" y no de discapacidad. Minutos, después los jóvenes Rocío, Rubén y Estíbaliz leyeron el manifiesto para conmemorar el Día Mundial Síndrome de Down y que reproducimos a continuación:
As persoas coa síndrome de Down e discapacidade intelectual queremos poñer de manifesto que somos persoas con dereitos e deberes e queremos que se nos recoñezan. Queremos que se nos permita vivir de xeito digno e autónomo, gozar das mesmas oportunidades que calquera persoa da sociedade galega e que se nos dea a oportunidade de facer oír a nosa voz.
Neste día tan importante para nós, queremos comezar dicindo que somos distintos, pero non inferiores. Que ter síndrome de Down non impide que sexamos útiles para nós mesmos e para a sociedade.
Queremos que se recoñezan as nosas capacidades, que non se nos considere cidadáns de segunda. Por iso manifestamos que:
No hay comentarios:
Publicar un comentario